Fredagen den 13...

God morgon! <3
Jag brukar inte tro på såna här saker, men nu är det fredag den 13 och ja ska ha föredrag... Känner mig extra nervös just för att det är otursdag idag. Ska ha moddaföredrag om Boktjuven (en bra bok som ni också borde läsa) och har inte övat tillräckligt :S. Men det borde nog gå bra, bara jag tar det lugnt. Måste bara säja ännu att jag hatar att hålla föredrag. Det är hemskt att stå inför klassen och prata om nåt (oftast nåt tråkigt ämne) och försöka låta bli att vara nervös.
Och, som vanligt, har jag dans idag (!!!) och före det ska vi gå till en maskeradbutik och köpa en mask till föreställningen, en sån där catwoman mask. I hiphopen (som är på torsdagar) är vi mekaniker ^^ Ganska stor skillnad, eller hur? :D


Nästa vecka har vi hissaprov och vi ska läsa ca 50 sidor! Men ja tänker satsa mycket, eftersom vi inte har hissa på nian, utan samhällslära.Men nu börjar timmen, puss 
Ina

KOMMENTARER
Postat av: Jon Te

Int e d nu så stor skillnad :D

2009-11-13 @ 15:15:10

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0