Lurad

Idag strular datorn, fräckt av den att sätta mig i en falsk känsla av trygghet innan den slog till igen!!! Så nu funkar msn först efter ca 15 minuter o spotify efter 10.
Idag i skolan på datatimmen blev det inte något slappande inte, nejj skolan fick nya datorer till den äldre datorsalen (vi har 2), så vår grupp fick koppla loss alla sladdar i de gamla. Allvarligt, det var jättejobbigt, för alla sladdar var fastsatta med plastringar som man måste klippa upp först med skolans dåliga saxar, jag tror jag alltid kommer ha märken i händerna.... Och så sa vår lärare att alla som orkade skulle ta en skärm och bära iväg den, men att alla inte skulle göra det, att han då syftade främst på de kvinnliga. Så alla pojkar tog en skärm o gick iväg medan jag och den andra flickan fick bli kvar :O. Fast han sa att han inte menade något diskriminerande, bara att skärmarna var väldigt tunga. Skönt, jag skulle ändå inte orkat röra på mig just då :D
Har finskaprov på torsdag, har redan börjat öva, jamenar jag fick ju ändå 5 på förra så vill inte bli underkänd :S
PussPuss Andrea

KOMMENTARER
Postat av: Moa

aa<3 :D



Jag har hittat en superkul julklapp till alla pappor :)

2009-11-30 @ 16:07:44
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: ina

Kiva datatimmar ni har, VI har oftast 90 min fritid...

2009-12-04 @ 09:18:23

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0