SOS

Lyssnar på Jordin Spark's SOS och funderar på vad ja ska köpa åt Andrea. Hon fyller år på lördagen och ja har inte en blekaste aning...
Nu på åttan har vi massor med läxor, prov och förhör. Nästa vecka blir det spanska och moddaprov -.- Skulle vara underbart om det skulle ordnas nån jättestor fest, disco eller liknande. Fast nog är det kul med fördelsedagar o ;).
Vår moddalärare (Sanna) gav förresten mig den nyaste Afrodite-boken. Hon kom till mej o min kompis (Anna) på rasten och visade boken o sade: Verkade den intressant?
Jag: Jo!
Sen gav hon mig den. Anna ville också ha en och såg säkert lite snopen ut.
Sanna: (med finurligt smajl) Jag har en till... ( Lyfter ut en till ur väskan)
Anna: Jee! Tack :D
Så är vår moddalärare. Hon är jättesnäll och är vår kf <3.
Ska nu sätta ingån med engelskaläxan, puss
Ina


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0