Halloj x]

Idag har jag hållit på o trixat med bloggens design. Fattar hur man gör nu, tack Naima <33 för sidtipset!!!! Lyckades inte hitta på nån bra bakgrund, får jobba på den med Kristina nångång... Man lyckades iaf få till en semi-snygg heater, vad tycks? ;)
Var och tittade på Fame igår, den var väl rätt bra, skulle vara kul att se orginalet så man har nåt att jämföra med...
Jag har faktist ganska många bio filmer som jag skulle villa se, nu kommer tydligen alla mina favvo-böcker på film, men jag har ganska tomt i spargrisen så vi får väl se hur det går...
Jag såg på en affisch att Legenden om Darren Shan   Cirque du Freak kommer att bli film! Den måste jag bara se!!! Den kommer antagligen ha premiär hösten 2009!? Det är ju nu typ?! Varför har jag inte hör om den förr??? Mystiskt...
Men jag tror jag skall sticka upp till mitt rum och läsa nu, gonatt!!! x]

KOMMENTARER
Postat av: Naima

Aa den är nog bra ;)

Hoppas att ni kommer långt med bloggen <3

2009-10-27 @ 15:36:42
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0