20.01

Tänkte göra lite på mitt geggaprojekt (det om Indonesien) innan jag sticker iväg till privat mattestöd. Ja, alltså mammas kompis är mattelärare som hon hjälper mig att öva till provet. För våra prov är verkligen skitsvåra. På sexan var mitt mattebetyg nio och jag fick också nior i proven, men nu på högstadiet fick jag av mitt senaste prov en femma. Jag har alldrig fått en femma, så det kändes lite konstigt. Många andra från vår klass tycker också att vår lärare har för svåra prov och att undervisningen kunde vara bättre. Men jag är ändå inte så dålig att jag skulle kunna få stöd. Så ja, därför tar jag stöd privat. Men jag ska ut genom dörren om en kvart, så måste börja göra på geggan nu. Puss,
Ina

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0