Flashforward

Kom just hem från att ha varit en timme i Wiklund på jakt efter mascara. Släpade med mig Hanna och vi gick igenom kosmetikavdelningen flera gånger, vilket resulterade att vi hade ont i axlarna och var hungriga och trötta. Nå, jag köpte Gosh's Show Me Volume maskara,



 make up stores Treatment Mascara och bodyscrub. Orsak: jag fick till födispresent några presentkort till Wiklund (tillsammans värde 40 e) och jag har nu kvar 10 euro.
Hanna kom med för att jag frågade henne, men hon skulle inte köpa nåt. När vi gått runt ett tag kom hon på att hon också hade ett presentkort ^^, så hon köpte Niveas nån maskara (minns inte vilken :)) och Loreal Paris hårspray.
Ja, nu sitter jag framför datan och funderar på om jag borde skriva på miniromanen eller på mitt föredrag om Indonesien ( Visste ni att det bor ca 240 milj. människor i Indonesien? Det är lite mer än i Finland där det bor ca 5 milj.) Kommer senare att se på Flashforward <3. Nu tror jag att jag ska äta lite mat,många kramar,
Ina
P.S. Sori för att jag inte uppdaterat så aktivt, men jag har inte haft nåt att skriva om (mitt liv är lite tråkigt just nu:) ).

KOMMENTARER
Postat av: Olle

De e nog bra me smink. De e nog tur att ja inga behöv sminka mig på "fritiden" ;D

2010-01-14 @ 18:15:17
Postat av: Ea

Mn olle då, sminkar du dej inga längre? xD 8D

2010-01-14 @ 21:03:56
URL: http://vbml.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0