Avatar <333

Såg Avatar idag i 3D, den var helt sjuuukt bra!!!! Har aldrig varit på en 3D film förut, det var coolt... Bara att de pratar ju engelska och texten var bara på finska så jag fattade inte riktigt allt... Tvingade Ina att förklara ibland x]




Annat som jag gjort idag är att mamma drog med mej till en läkare, pga min -enligt henne- dåliga kondition för att dansa två ggr och spela innebandy en gång i veckan. Nå, först till läkaren, har inte varit till en riktig läkare någonsin vad jag minns, mn mamma säger att jag var nångång i dagis. Så, jag var jättenervös. Läkaren hade först värsta korsförhöret, lyssnade på mina lungor o mitt hjärta. Sen blev vi skickade till röntgen (no idea om hu d skrivs) och sedan till laboratioret och ta en massa blodprover. Och EKG. Kände mej som om jag hade värsta dödliga sjukdomen eller nåt...
Ska dit på torsdag igen.... Mn då missar jag lite skola, fast ärligt talat skulle jag hellre vara i skolan än ta ännu fler blodprov...

Kram/ Andrea

KOMMENTARER
Postat av: Jontte

EKG? AVATAR<3

2010-01-07 @ 16:24:11

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0