INTE han, snälla!

Såg Avatar idag och efter det gick jag och Haadi och skrinnade. Det var inte många människor där och isen var dålig, så vi skrinnade mest runt i cirklar och pratade om allt mellan himmel och jord :).
Ni vet väl boken the Host? Den ska bli film, och vad jag fått veta ska Matt Damon ska vara Jared! Det här är ju bara ett rykte från internet, de har inte bestämt rollerna än, men jag hoppas, HOPPAS att de inte väljer Matt. Inte för jag har nåt emot honom, men han passar inte som Jared. Och för er som inte läst the Host (Genom dina ögon på svenska) rekommenderar jag varmt! Ni som gillade Twilight kommer att gilla den här och ni som inte gillade Twilight kan också gilla den

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0