Godmorgon

Dagens program:
- vara på datatimme och ha tråkigt -.-
- ha redskapsgymnastik på gympan (hoppas vi har trampolin idag ^^)
- gå på tråkig engelskatimme (vi ska troligen börja med nåt projekt/föredrag)
- sticka till Ea eller hem
- gå halv sju till kafé aderton och till ung gudstjänst för att få sista stämplarna till skribapasset

En ganska vanlig dag alltså, förutom med skriban. Borde säkert på veckoslutet skriva på min miniroman + Indonesienprojekt.
Åh, datorn stärvar igen! Vad har jag gjort för att alla datorer jag rör blir helt konstiga? När vi skrev på miniromanen igår i skolan tog det mig evigheter att få igång datorn: först funkade inte musen så jag måste "låna" från en dator som inte var i bruk. Sen var det nåt fel på skärmen (sladdarna satt inte ordentligt fast) och sen måste jag starta om den. Alla andra hade börjat skriva för länge sen medan jag hukade mig bakom datorn i ett försök att råda bot på musproblemet. Andrea kom dit och hjälpte till och hon upptäckte att dom där eh, stickorna (eller vad man ska kalla dem) som man sätter fast musen i datorn med var sneda. Jag gick och frågade folk om de hade pinni att låna. Jenny hade en och sen fösökte Ea peta tillbaks stickorna så att de var raka. Nå, så märkte vi att det skulle vara lättare om man bara tog en ny mus :). 
Men nu ska vi få våra förhör som vi gjort. Undrar vad jag ska få för vitsord? Puss puss,
Ina


 
Hahaha, typisk humor som jag gillar :D


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0