Inte en till....

Jag sökte bilder på Google till mitt gegga.projekt när jag hittade denhär:



HSM är nu kanske inte precis mina favorit filmer, men det finns sämre. Men behöver världen faktiskt en till? Jag tycker det börjar räcka nu....
Så vi får nu se om det faktiskt kommer en 4:a eller.....

Jag har jobbat med min Sri Lanka karta i ett par, tre timmar nu. Den blev nog ganska bra. ^^ Fatta hur svårt det är att hitta info om någon liten ö brevid Indien.... Det är svårt ska jag säjja.... Nu tänker jag faktiskt ta ledigt! Wish I could.... (vet int om d stavas så mn ;D) Kram Andrea

KOMMENTARER
Postat av: ina

Sekund skrivs med k på svenska :)

2010-01-29 @ 09:02:14
URL: http://vbml.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0