Jaha...

Har inte hunnit blogga på ganska länge, har haft dans och igår var min kusins familj här, så han och jag spelade sims 3 hela dagen ^^
Idag har jag två danser, och jag har övertalat natte att komma med och testa,eftersom alla danser är gratis första veckan. Vår danstudio har hupparin som man får köpa där det står Funky (dansstudions namn) så jag håller på att övertala mamma att få köpa en. Fast dom är helt JÄTTEDYRA, 35 euro.... Alla säger att det inte är så dyr men det är 10 euro mer än vad jag "tjänar" i månaden... Jag tycker iaf det är dyrt.
Jag borde göra på hissan, miniromanen och gegga-projektet nu.... :((
Kram Ea

KOMMENTARER
Postat av: Naima

Ahaa okej nice :)

Jag måste så se på Avatar haha upp med rumpan med mig nu ! :)



Kram // Naimaifinland

2010-01-24 @ 13:10:07
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0