Läxor, föredrag, prov och projekt....

Idag skippade jag innebandyn för jag har så sjukt mycket att göra. Vi har matteprov på torsdag och jag fattar inget, men jag hinner inte öva och dessutom har jag glömt böckerna i skolan :/ För nu ska jag göra gegga-projekt som ska vara inne nästa vecka och så har jag fastnat med miniromanen. Dessutom har jag insett att vårt hissaföredrag kommer gå väldigt dåligt, för Lexie började plötsligt skicka någo flummiga textarin till mej om att vi skrivi om fel sak, mn jag fattade inte alls vad hon pratade om. Så hon förklarade idag i skolan, men jag fattade fortfarande inte. Är jag lite trög kanske ^^ Sedan blev Lexie sjuk och for hem, naima var oxå sjuk, så jag var ensam på hissatimmen och försökte göra nåt på föredraget, det gick inte så bra, jag dagdrömde mest. Och läste igenom pappren med info som jag läst typ 10 ggr förut.
Så... nu måste jag göra nåt vettigt! Kram Andrea



KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0