Lördag

Idag tänker jag vara ordentlig. Har städat igår och idag blir det att göra läxor och projekt -.-. Måste säkert hinna gå ut också. Mina släktigar är i Åbo (barnen har tennisturnering och pappan är tennisdomare), så jag och pappa träffar dem idag fyra fem-tiden. Annars kommer min dag att vara vanlig och tråkig.
Såg förresten på Gray's anatomy på onsdan. Det är så bra, även om jag vanligt vis inte tittar på sjukhusserier. Ja, i alla fall, vad heter han där som kom från nåt annat sjukhus och är typ kär i Christina? Han där solbrända som är helatiden efter henne? Det stör mig så mycket att jag inte vet vad han heter, för ingen av dom som kom från det där andra sjukhuset nämns nånstans...Om nu nån fattar vad ja svamlar om ^^.




Nå, dags att göra nån nytta och jobba med projekt, puss,
Ina

KOMMENTARER
Postat av: Jontte

Menar du Hunt (rödhåriga ) eller han där nya från andra sjukhuse ??? :D

2010-01-31 @ 13:21:34

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0