Skidning...

Har just skidat ca 4 km. Inte så mycket kanske, mn jag är ändå helt slut. Jag önskar jag hade haft kameran med för det är verkligen vacker ute med all snö och rimfrost!!!
Igår var Natte här och vi sjöng Singstar. Det låg en näsduk framför min väckarklocka så vi såg inte hur mycket klockan var före den hade blivit halv 12. Hoppsan ^^
Idag är det tyvärr söndag vilket betyder skola imorgon vilket betyder att jag måste gör läxorna i princip nu. Dessutom borde jag göra på Miniromanen, historie-föredraget (ska vara färdigt på tisdag och jag har inte börjat än?!!) och geografi-projektet... Dessutom har vi en massa spanskaläxa, som inte ens Lexie förstår och hon är spanska proffs typ. Matte och engelska läxa har vi förresten oxå. Så jag måste nog tyvärr sätta igång nu :(
Kram Andrea


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0