tråkigt, tråkigt, tråkigt......

Jag har bara sååå tråkit. Hur kan man ha tråkit om man har hela internet till sitt förfogande? Svar: man hittar inte på nåt bara.....

Jag hade en ganska rolig konversation på msn just, mn sen måste han sticka nånstans o ja fick tråkit igen.

Har gjort lite på min och Inas gamla hemsida. Sen orkade jag inte mer och fick tråkit igen....

Så då får jag väl göra det gamla vanliga jag gör när jag har tråkit: Försöka ta reda på vem som ska spela i The Host movie. Ni vet, boken av Stephenie Meyer. Genom dina ögon på svenska. Finns en massa sidor där folk ger förslag på skådespelare. Ärligt talat är jag glad att det inte är de som ska välja skådespelare.

Så, ett helt inlägg om att ha tråkit xD

Andrea



En Fanmade The Host poster, alltså en som nån har gjort, inte nån "riktig" officiell. Ganska snyggt gjord tykr jag...

KOMMENTARER
Postat av: Jag

Haha "rolig" =D

Tack Tack

2010-01-08 @ 19:18:26

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0