:(

Har inte hunnit skriva på jättelänge! Minns faktiskt inte när jag skrev senast. Nå, jag skriver nu iaf :D
Hemskt väder ute, grått och regningt. Kan det inte vara sol ist? Man blir helt trött.

Idag är det morsdag! Grattis till alla mammor!

Steg upp 8 idag och fixade frukost på säng åt mamma, eftersom pappa var borta. Men jag råkade slå i en massa saker med olika saker, så mamma vaknade typ. Det är sånt som bara händer mig -.- Sen gav jag henne blommor av papperssnören som jag gjort i handarbetet, ganska fina blev de, om jag får säga det själv ^^ Pappa hade köpt en bok som jag också gav mamma.
Sen gick jag i duschen :)

Men, bara Natte vaknar ska jag sticka till henne och fortsätta vara nolife (vi tittar på making of lord of the rings, 6 timmar igår, antagligen mer idag :D)
Huvudet upp och fötterna ner, men hakan högt! Ea

Ps. Du får gärna följa bloggen på blogglovin, tryck bara på knappen där i hörnet :) (du måste vara medlem)

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0