Regn

Vad hände med +29 grader? Jag var med Natte inne i Anttila och när vi kom ut ösregnade det. Så vi "gick" till bibban och var där fast hur länge och hoppades att det skulle sluta regna. Det gjorde det tillslut, men mina skor var genomblöta. Jag kunde nästa hälla vatten ur dem. Sen cyklade vi till Citymarket och köpte Tuc kex och Mars, Snickers och Twix. När vi kom ut regnade det igen -.- Vi åt upp kexen och godiset. Då var vi törstiga och gick in och köpte dricka och plastpåsar. Vi drack upp drickan, satte in väskorna i plastpåsarna och cyklade hem i regnet. När jag kom hem var jag genomvåt. Så jag klädde av mig och kröp i säng och läste en bok. Och nu är det dags att ta itu med läxorna. :(
Kram Ea

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0