Today

Som jag skrev i det förra inlägget kommer jag att ha det fortsättningsvis ganska stressigt några dagar framåt. Dessutom är det så fint väder så man vill ju bara inte sitta hemma helatiden :)
Det underbara vädret kommer att ta slut på söndag/måndag och då ska det sjunka med 10 grader åtminstonde! Så nu ska ni alla passa på att vara ute och njuta av vädret så länge det finns.

Mitt program för dagen:
skolan :P
hejarklacksträningar
köpa mustascher (till föreställningen)
dansträningar
äta nåt på stan
generalrepetitioner
packa för nästa dag
sova

Så det blir inte så chill ikväll som det brukar, men snart är det sommarlov och då kan man chilla hur mycket man vill :D
Take care,
Ina


KOMMENTARER
Postat av: Liiv

Sv: Tackar :D allt bra?

2010-05-21 @ 18:40:54
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv : tack dsm <33



Hejsan ! Ni som har ställt frågor i min frågestund , svaren kommer imorogon kväll på min blogg , så kolla in och se vad jag svara !<3 Tack för att ni frågade =)

/Hanna

2010-05-22 @ 18:15:45
URL: http://hannathorsson.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0