Friday!

Jeeah, ingen skola på två dagar, vad härligt! Är av nån anledning jättetrött, så det blir en chill fredag för mig. Var på dansen tidigare idag (och igår) och märkte genast att jag haft en veckas paus. Konditionen och vigheten har sjunkit :( Men nu när träningarna börjat igen lär det bli ändring på saken :) Och älskar låtarna vi har! Med bra musik är det mycket roligare att dansa, och tänkte lägga upp bästa låtarna från våra träningar:



Perfekt som partylåt också ;)




Med dessa grymma låtar avslutar jag mitt inlägg och önskar alla en härlig fredagskväll!



KOMMENTARER
Postat av: Jontte

SVAR TI INA: Ja tror att de bara e bilden, de e sån dänt störande brun/blond/grå! Tror jag färgar nångång efter resan!

2011-03-04 @ 19:57:26
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0