Jag...

...har druckit typ 3 liter te, eftersom det är det enda som kan rädda mina luftrör från att göra ont när jag andas, sväljer eller inte andas, för mina föräldrar tror inte på hostmedicin. Typiskt (och jag gillar inte ens te)

...börjar känna av mina bihålor (inte bihåleinflammation, snälla!)

...har åt 7 smörgåsar till lunch fast jag mår konstant illa och inte varit hungrig på två dar (de bara slank ner)

...mår somsagt illa hela tiden, så är inte det minsta sugen på nåt sött, bara tanken får mig att må mer illa, utom chokladkaffekaka, som jag skulle göra mycket för att få äta

...har absolut inte ett skit kvar att göra efter en hel dag på soffan med dator och tv till förfogande

Jag tror döden är nära...


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0