Måndag

Jag vill ha sommar <3

Idag efter skolan hadd vi hejarklacksmöte, och sen var jag med Ina och Ellika på stan. Vi flummade runt, åt glass och såg på klänningar.
Och imo har vi jumpa första timmen=jag måste stiga upp 20 min tidigare för vi börjar 15 tidigare när vi har gy. Kommer sova i skolan.
 Dessutom är det imo vi skickar in våra ansökningar till skolorna vi ska till efter högstadiet :S

Dag 06 – Det avsnitt som du gillar minst I din favorit serie

Öhh... Kommer inte på något... Det finns ju alltid bättre och sämre avsnitt, men minns inte nåt dåligt just nu. Kanske avsnitt 13 säsong 2 Glee; Comeback. Det är smått händelselöst om jag minns rätt... Men det kan ju inte häna jättestora saker i varje avsnitt så.... (:


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0