Monday

Trevlig måndag har jag haft, Ea berättade redan vad vi gjorde så jag visar min måndag i några bilder i stället. Var alltså till JC och köpte jeans, typ så här såg dom ut? (var för lat för att ta bild på dem :P)
jc.se

Gick en minipromenad med min katt: får se dem nån annan gång

Senare när jag gjorde läxor hörde jag en massa ljud och sprang till vardagsrummet för att se efter. Där upptäckte jag att sötisen lekt med min tikkari och den var ganska förstörd :/  Hon som aldrig brukar leka med nåt! :)
Offret och den skyldige ^^
Btw varje gång jag tar bilder på Maja posar hon! Och genast jag tagit bilden ändrar hon ställning, aldrig före :O Hon som är lite skygg annars älskar att vara framför kameran ;)
Men nog om gullungen, ska läsa lite på min moddabok nu,

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0