My day

Hade väääldigt chill igår, så idag tänkte jag inte ruttna bort här hemma! Kontaktade Hanna och vi bestämde att vi skulle se filmen Just Go With It. Före det gick vi till Coffee House och beställde varsin cappuchino och ceasarbagel (jag tror det var en bagel jag åt :D) Och, förstås har jag ju bilder på min mat :D


Cappuchinooooh! (det ser ni ju inte? :D)


OMNOMNOM <3 Älskar caesar ^^Btw VARFÖR heter det caesar? Har självaste Caesar uppfunnit det? Tror inte det :D



Snygga Hanna och jag.

Aja, vi såg alltså filmen Just Go With It som faktiskt var mycket bättre än jag tänkte mig. Orkar inte förklara vad den handlar om så trailern hittar ni HÄR. Filmen var riktigt rolig, brukar inte tycka att såna här filmer är roliga, men den här var faktist, skrattade jättemycket medan vi såg på den, så rekommenderar att se den :)
Så här var alltså min dag, ha det bra,

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0