Officiellt friskförklarad!!!

Har lite feber, men skit i det, känner ju inte mig sjuk. Feber, enligt vår termometer då...

Så, Natte var här just och vi bakade en choklad-kaffe-kladdkaka. Den failade lite x]
För i receptet skulle man smälta choklad, men vi hadde inte så vi använde kakaopulver ist. Sen när vi skulle sätta den i formen var hela smeten tunn som vatten (fanns inge mjöl i den) så jag å Natte ba: Men va fän, vi sätter väl i mjöl på improviserad mängd+mer kaakaopulver för Natte ville :D Och in i ugnen med den.
Sen åt vi den.

Pappa: "Denhär är ju ganska god!"
Jag (med täppt näsa och känner ingen smak): "Vad smakar den?"
Pappa: "Ingenting"

Hahaha det fick mig att skratta så mycket :D



Denhär videon är inte ens så rolig, men varje gång jag ser den skrattar jag helt otroligt mycket! Vet inte varför :D Right Natte?

(denhär är å kul ;D En klassiker)





Update: Hittade en till kul hos Jontte, så jag snodde den ;D

 

KOMMENTARER
Postat av: Jontte

Ja skrattar varje gång åt den där videon! :)

2011-03-19 @ 19:22:14
URL: http://jontten.blogg.se/
Postat av: natte

det här är en kommentar. nöjd?

2011-03-19 @ 19:25:31
Postat av: natte

hihih <3

2011-03-19 @ 19:31:14

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0