Paus...

Har just kommit hem från vår sportdag=3 timmar i slalombacken (: Det var jättekul ^^

Om två timmar börjar min dans, och efter det kommer Ina till mig och vi ska filmkväll. Vi tänkte att vi ska se Inception, The social network + nån skräckfilm som jag inte minns vad den heter (:

Sen imo far jag och Ina till Molly och ser på melodifestivalen. Kommer inte bli mycket sovande dehär nätterna då asså (:

Jag <333 vårt nya 4 gånger snabbare internet (än förut) <333




Bjuder på två bilder av Ina i backen ^^

Var inte så trevligt när det ös-snöade och man inte såg ett skit och ögonen värkte -.- Men somsagt, det var endå kul, vågade åka i nästhögsta backen som jag aldrig vågat åka i förrut (: + att jag föll inte en enda gång GO ME!


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0