Sekopää

Måndag här igen, känns som veckorna bara rullar på, lite svårt att skilja dem åt liksom. Gillar inte det, att man inte känner vad det är för dag, det bara är en dag, men man vet inte vilken och det är ingen skillnad. Men antar att det måste finnas såna hä tråkiga dagar också, så då man har rolig känns det roligt.
Men vill ju inte låta för deppig, allt är bra och jag har inget att klaga på. En härlig låt som nu spelar på repeat i min iPod:



Och visar även hur jag såg ut idag:


Hade en söt rosett som piggade upp min annars vanliga klädsel :) Ni får btw ignorera mitt öppna klädskåp där bak, drt är jag som räknas :D
Men ska sätta igång med läxorna nu,

KOMMENTARER
Postat av: ea-vbml

ÖGOOON :DDD

2011-03-07 @ 19:24:55
URL: http://vbml.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0