Söndaag :(((

Saay whaaat? :O Hur kan det ren vara söndag? :O Jag har aldrig varit med om att ett veckoslut sku ha gått såhär snabbt förut...

Jee, idag ska jag städa (igen) Det absolut bästa man kan göra på en helg. Inte. Sen måst jag ha läst 2/3:dje delar av min modda bok tills tisdag och eftersom jag var sjuk och var lite out när jag kom tillbaka började jag läsa på den förra moddatimmen= jag är på sida 20 och ska tills tisdag läst till ca sidan 200. Jo lycka till... :O

Skärskilt när min bok är skriven på nånslags halvgammal svenska (vi läser klassiker), så jag måste koncentrera mig för att ens fatta vad som händer... Dessutom är den ganska... teini bok på något sätt. Alla beter sig lite teinigt... xD

Btw, jag läser Stolthet och fördom av Jane Austen. Mamma älskar den :D

Exakt sådär ser mammas bok från -83 ut. Jag är helt rädd att ha sönder den för den känns lite skör...

När man googlar bilder kommer de ba upp bilder från filme(rna)n. Kauhe coolt, jag måste se den! :D


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0