Lördag

Lördag-- Idag ska vi få gäster. Så jag kommer typ att missa andra chansen -.- Missade 4:de uttagningen oxå.

Igår var verkligen en dålig dag, utom dansen då. Fick veta att min och Inas språkresa inte blir av, för lite anmälda, men vi får fara på en annan, samma tid etc, men utan att fara till Paris påväg hem :(



Sen hände det nåt annat dåligt oxå, som gjorde att jag var på dåligt humör hela kvällen, men minns inte vad det var mer :D

Men nu ska jag fortsätta med min blogglista (:

Dag 04 – En serie som du hatar

Hmm...Jag har inte riktigt nån serie som jag hatar.

Om inte Paradise Hotel och Big Brother räknas.

Hey, jag kom på: Salatut Elämät (översätts till Dolda Liv tror jag) Det är en finsk serie som kommer varje dag. Den suger brutalt. Eller ja, skådespelarna suger. De har noll inlevelse. Ser ut som om de halvsover hela tiden och kan verkligen inte leva sig in i sina roller. Men den är endå ganska populär... Typiskt oss finskar...




KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0