3 dagar kvar till jul!

Ja, och problemet är att jag inte har fått ett enda paket färdigt. Alla kompisar fick nog sina presenter idag. Måste bara börja skärpa mej och fixa allt. Som sagt julen är först om tre dar och under den tiden hinner man göra fast hur mycket! Den sista skoldagen var egentligen idag, vi hade först matte, sen KF och sen julkyrka, men ja ska till skolan imorgon också. De flesta av lärarna är permiterade så hela skolan sitter inklämd i jumpasalen. Men jag ska dit i alla fall, mest för att jag inte har så mycket annat att göra. Förutom julklappar då! :P

Lite bilder från vår föreställning:

Haadi, jag och Ea som catwoman. Grraauu!

Här är vi bilmekaniker. Lexie fixar nåt därbak om man tittar noga kan man se hennes skärmmössa till höger.

Vackra Haadi. Hon fick sitt hår jättefint, medan mitt såg lite mer extremt ut.

Puss,
Ina

KOMMENTARER
Postat av: Andrea

Du och jag och vårt clownhår :(( Haadis blev snyggt :))

2010-01-04 @ 14:41:53
URL: http://vbml.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0