6 dagar...

...kvar till jul. Nu är det faktiskt så att jag inte gjort några julkort, utan att nämna några julklappar. Har sex dagar kvar att göra allt och känner mig väldigt stressad. Dessutom har vi snart dansföreställning (på söndag) och till det måste jag köpa lösögonfransar, en topp, nån svart accesoar och skaffa ett par lösa jeans. Det måste jag göra idag, före dansen, för på lördan ska vi julstäda hela dagen och sen är ju föreställningen. Fattar bara inte när jag ska hinna fixa julklappar :S.
En till dag som hände idag: min nagel gick av. Kanske inte så viktig information, men kom inte på nåt bättre att berätta :). Dessutom så är det den sista vanliga skoldagen idag, JEE!
Vi fick in nån störande sjua till vårt klassrum och han har tydligen koncetrationsproblem. Läraren:
"Ska du jobba på youtube?"
Eleven, Niksu: " Nä, den råkade vara på" Säkert jo. Efter en stund.
L:"Hör facebook till dina källor?"
N:" JOO! höhöhöhöö"
En del av sjuans pojkar har så dålig humor. Men nu måste jag göra ett wordförhör. Puss,
Ina

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0