Ett snabbt inlägg bara

Mina morbröder kommer just på besök så hinner snabbt skriva några ord. Jag vet, har inte uppdaterat ofta, men har helt enkelt inte så mycket att skriva om. Fick idag reda på att när vi åker till Mauritius så åker vi dagen före vi har prov. Inte så konstigt tycker ni, men före det provet har vi inte haft ett prov på två veckor och efter det provet har vi inge prov på fyra veckor. Förstod alla? Problemet är att jag måste troligen läsa till provet på sportlovet eller i Mauritius, vi kommer till Åbo på sportlovsveckoslutet. Ok, det blev lite väl råddigt ( hur det nu skrivs...) Jag vill helst inte blanda skolan med lov :). Men nu måste jag hjälpa mamma med maten. Pussar och kramar,
Ina

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0