Jeee!

Goda nyheter (för mej alltså^^)! Jag ska åka till Mauritius på sportlovet!!! Vi ska vara där åtta dagar :). Och för er som inte vet var Mauritius ligger så här får ni en bild:


Jag vet, visst är den ful, men hittade ingen bättre :)
Kunde sätta en bild till, faktiskt:


Visst ser det UNDERBART ut? Det tycker jag iaf.

Dessutom har vi sista genomgången av dansen idag, vilket betyder att vi måste ta med alla kläder och all rekvisita. Måste ta med min största väska för att få allt att rymmas... Nå, så farligt är det inte.
Tänkte nu fördriva tiden med att spela BUU-klubbens julkalender :P. Nördigt jag vet, men vad annars skulle man gö på datatimmar? Puss
Ina


KOMMENTARER
Postat av: Jon Te

JA kommer me !

2009-12-13 @ 21:26:22

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0