dans <33

Jee, dans idag!!! Ska ta både min och Nattes t-shorta dit, eftersom hon inte kommer. Och eftersom hon inte kommer måste jag ta bussen :( Vilket betyder att jag måste starta en timme innan dansen börjar. Voi huhu.

PRAOn ja. Det var nu sådär xD Vår "boss" hade typ ingen aning om vad vi skulle göra. Så vi började med att sitta i kafferummet i kanske en kvart. Vi blev serverade te. Urk, jag hatar te. Skärskilt grönt te. Jag kom fram till att försöka hälla det i en blomkruka bara är nåt de gör i böcker, så jag tvingade i mig det. Vid sista klunken var jag helt säker på att jag skulle spy. Haadi såg inte heller ut att njuta av teet...
Sen gjorde vi några olika saker, men satt mest vid ett ganska coolt gammalt bord och slappade. Det fanns helt enklet inget att göra... Vi gick på en rundtur runt teatern, det var coolt!!! Vi kollade in smikstudion, skådespelarnas loger och gick genom en massa mörka, krokiga korridorer. Skulle aldrig hittat där själv....
Men efter lunch började det hända saker. De skulle ha typ nån kuklturfondens chef på kaffe på fjärde våningen, så jag och Haadi sprang upp med kaffekoppar, vindruvor och stuff. Sen råkade vi sätta mjölken i en tekanna, men den dög viss bra.
Sen ordnade vi upp bland en massa gamla afficher och sen slutade vi. En timme för tidigt :) Inte en helt dålig dag, fast skolmaten sög. Så jag var sjukt hungrig och sen bar jag omkring vindruvor.... Som tur lyckades jag hålla fingrarna i styr... :DDD
Kram Ea


Här satt vi ;D


Haadi ;D Dålig kvalitet, jag vet...

KOMMENTARER
Postat av: Modellen Jenny!

fin blogg :D<3

2010-04-22 @ 14:24:30
URL: http://wuffan.blogg.se/
Postat av: Modellen Jenny!

tack :D

2010-04-22 @ 14:48:03
URL: http://wuffan.blogg.se/
Postat av: liindblaads

sv , taack så jätte mycket :)

2010-04-22 @ 15:03:49
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin design!

2010-04-22 @ 17:30:56
Postat av: D A N I E L A ♥

- ja dem var snygga:)

2010-04-22 @ 18:19:47
URL: http://danielas.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0