Dissdag

Allvarligt, måndag är den tråkigaste dagen på hela veckan!
I skolan har vi biologi, kemi, hissa och data.
Okej, biologi och data. Men kemi och hissa samma dag? Jag dör...
Vi planterade frön på biologin :DD Och på datan "kom jag på" ett ämne att ha powerpoint om, efter 4 veckors funderingar. Eller ja, jag stal Inas ide, men jag frågade henne och hon sa att det var okej :) För jag vill inte ha om något konstigt ämne, så Katter blir väl bra. Men vi ska göra en bra powerpoint, vilket inte är det lättaste...
Jag började just på en ny "bok" alias en story jag börjar på men inte orkar avsluta xD men jag gillar och skriva inledningar ;D
Men take care, så får vi se om jag hinner skriva imorgon!!!
Kram Ea


Jag diggar denhär bilden, har den som bakgrund i min powerpoint (:

KOMMENTARER
Postat av: ina

måst ta reda på hu man får en bild som bakgrund i ppt...

2010-04-12 @ 17:48:54

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0