:|

Tittad just på New Moon, bara för att jag har så tråkigt...
Säjja vad man vill om Twilight, men allvarligt New Moon suger.... Förutom Taylor Lautner <3333
New Moon är ganska laim, iaf de "känslosamma" ställena tycker jag bara är... smöriga.... ;DDD
Men jag ser fram emot Eclipse, på min New Moon DVD fanns sneak peak på Eclipse, så nu blev jag helt ivrig att se den. Tänker så försöka fa på premiären....



Igår hade vi 15 besök på bloggen, vilket är nytt rekord! HURRA!!! ;P
Ska fortsätta försöka få mer läsare... Ofc.

Vackert väder ute idag igen, synd att jag är sjuk och inte får gå ut. Så är det alltid hemma. Om man har varit borta från skolan stannar man inne hela dan, även om man känner sig bättre. :/ Dumma föräldrar.
Så jag tror jag ska sätta mig vid fönstret och andas in lite frisk luft. Jag är ju inte ute då, eller hur? x]
Kram Ea

KOMMENTARER
Postat av: Ems

sv: okej, vad då för filmer? :)

jag tittar på tv :P

2010-04-14 @ 15:43:58
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Ems

sv: hehe okeej ^^

vad gör du då?

2010-04-14 @ 16:41:27
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0