:)

Kom just hem från dansen och slänger in ett snabbt inlägg innan vampire diares börjar.

Det var helt galet på dansen! Jag har varit borta en gång och fattar ingenting!!! Idag var Anna oxå där, och hon har ju inte varit förut så hon fattade ännu mindre än jag :DD Det går helt sjukt snabbt....
På busshållplatsen på torget träffade jag Ina, som väntade på att Haadi skulle komma och plocka upp hennes t-shorta, som vi skulle lämna in idag för tryck. Synd bara att jag visste att Haadis buss just lämnart torget :D Så jag fick ta Inas t-shorta oxå. Så jag lämnade in 3 t-shortor; Min, Nattes och Inas. :D
Kram Ea

KOMMENTARER
Postat av: MATILDA

Tack så mycket fina du ! :D



Du vill inte , om du inte redan har , lägga en röst på mig i en frisyrtävling ? Det vore jättesnällt av dig , och tar inte alls lång tid :D Länken hittar du här:

http://lbm.blogg.se/2010/april/obh-nordica-2.html#comment

2010-04-23 @ 09:08:23
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0