fortfarande sjuk....

och har fortfarande feber.... :( Så jag får ligga i sängen hela dan säger mamma. Tur att jag har en laptop med massor med filmer och tv serier :)) Och att vi har en "bricka med ben" att ha datorn på i sängen... Fast jag har ganska hett..... Och begränsat rörelseutrymme....
Jag var inte på hiphop igår, och kommer inte vara på funkyjam idag, så jag kommer inte alls hänga med i sarjan sen... Ina får lära mig dem (:
Tre olika personer har sagt åt mig at vi ska hämta blåa t-shortor tills nästa torsdag. Jag har ingen. Och inte sku jag nu orka köpa nån.... För säkert att jag använder en t-shorta med mario bros på sen jättemycket när dansen är slut.... Om ja nu ha fatta dethär rätt......
Kram Ea

KOMMENTARER
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: tacktack :D

2010-04-16 @ 09:58:48
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

tack du ! :)

2010-04-16 @ 18:05:47
URL: http://highfive.blogg.se/
Postat av: ina :)

Haha :D Jessi sa att vi ska köpa t-skjortor från HM männens sida. Trycke kostar 5e.

2010-04-16 @ 19:56:49
Postat av: Ea

ina ai ska vi BÅDE köpa skjortor OCH betala trycket? så fan heller! JAG har INGA pengar!!!!!!!!!!!!! Och har låneförbud av mamma... jag tycker fortfarande Funky borde köpa sånt, de blir ju typ miljonärer av alla pengar VI drar in när VI uppträder på scen!!! Jag går i strejk.... xDDDDDDDD ;DDD

2010-04-17 @ 09:39:20

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0