Gomoron!

God morgon!
Igår hade jag jättekiva med Natte! Först var vi på Omegle och nolifeade oss typ hela dagen. Sen till kvällen for vi till natte för att se på film, men hennes föräldrar hade occuperat tv:n, så vi fick pengar av dem och stack till Ärrän och köpte chips, godis och glass. Ben and Jerrys glass. Det var gott, men jättedyrt. Sen gick vi hem medan vi åt glassen och jag höll på att frysa ihjäl.
Sen hos natte åt vi chips och godis och titta på Odysseus på nattes datorn. (Bara för att återuppväcka gamla minnen, vi såg den i skolan på typ femman, alltså när jag var typ 11, och den är K15....) Men vi hann inte så långt, för den är ju ändå 3 timmar lång....
Sen hemma kom jag inte på något att göra, så jag testade olika sätt att "fläta" (virka, tvinna osv...) och gjorde ett långt snöre med olika taktiker 8D
Randoooom....
Kram Ea

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0