Innebandy mm

Tänker så fixa ny design nu!!! Tänkte göra av bilder. Synd att jag inte har några fina bilder dåe :( Hmm, borde ta några av mig och Ina....
Blev just tvingad att sopa hela trottoaren utanför huset, så nu har jag ont i armarna :( :P Och händerna.

Idag hade vi nån random snubbe på innebandy, och han var försenad. Som uppvärmning sprang vi runt skolan 2 varv. Min kondition är riktigt dålig, och att jag är lite sjuk ännu gjorde den inte bättre. Sen hade vi några random mål-övningar och sen spelade vi :D Ina var inte där, hon kände sig sjuk :( Synd annars skulle vi ha varit jämt, för Lexie var där. Fast hon fick en boll på munnen och stack. Alltid ska hon då skada sig... Jag sa till henne att hon antagligen kommer köra över sigsjälv med sin mopobil nångång. Vi får nu se.... :DDD
Kram Ea

Ps. Sista skoldagen imorgon, sen PRAO!!!! Jeee, jag ska till ÅST (Åbo Svenska Teater) med Haadi :D DS

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0