Klääder...

Jag ska på konfirmation imorgon, så jag försöker hitta nåt fint att ha på mig. Vilket i princip är helt omöjligt. Jag har typ INGA kläder! Så det blir nån svart kjol som jag haft i typ 100 år, en billig men snygg t-shirt från Paris och en "jacka" från typ Lindex. Det får duga, eftersom mamma vägrar köpa nåt nytt åt mig just nu :(



Dålig bild, jag vet, orkar inte byta om x]

Dessutom försöker jag få texta med natte, men hon svarar inte :((( Så jag ska typ ringa henne nu.
På tisdag är mamma och pappa borta, så Ina ska komma och sova över! Få se om vi klarar av att stiga upp kl 7...

Kram Ea

KOMMENTARER
Postat av: coolgirls

int så spec fästliga... int kan man ha svart på en konfirmation!!

2010-04-04 @ 17:10:47
Postat av: Eaa

Jamen, tur att jag inte ska på fest då!!! Och jo, man kan ha svart på konfirmation, vaffö sku man int kuna? o_Ò

2010-04-04 @ 20:44:15
URL: http://vbml.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0