Lördag

Har igen inte hunnit skriva under veckan :/
Lördag idag då!
Igår sjöng jag singstar med natte och sen tittade vi på Talang 2010, och när det var slut frågade Natte "Är klockan halv 11?" och jag tittade på klockan och ba "Nä, den e halv 10" eftersom klockan var på vintertid. Sen när natte gått hem så såg jag på kolckan igen, men det var en som bara hade 12, 3, 6 och 9 utmärkt, och jag fattar inte såna, så jag trodde fortfarande klockan var halv 10 och undrade hur jag kände mig så trött. Så klockan "10" gick jag och lade mig och då visade min väckarklocka på 23.06 och jag ba Ojdå...
Flummit xD
Det var jättekul på min födelsedag i november när "alla" mina kompisar kom och vi sjöng singstar. Kom att tänka på av när jag och natte sjöng :) Det är kul, fast det inte låter så bra.... Vi skulle nog inte klara oss i Idol... x]]]



Kram Ea

KOMMENTARER
Postat av: LOLO

fin blogg :)

kolla in min blogg :D

http://SSSAEM.BLOGG.SE



användarnamn: lolo

lösenordd : lolo



<3

2010-04-13 @ 17:16:04
URL: http://sssaem.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0