:P

bläh! Jag har använt ett berg av näsdukar, och näsan vägrar sluta rinna.... Och min hals känns söndertrasade efter allt hostande. Och jag låg i sängen i 23 timmar igår!!?? Utom när jag steg upp och åt något och såg på Talang och sånt....
Känns som jag har ett moln hängade ovanför mig. Vilket jag ju i princip har, ett askmoln från Island :DDD
Jag lovar att vi typ alla kommer dö nu! När ingen mat kan ju flygas in. Ofc finns det ju mat som kan komma med tåg och båt och sånt, men såndärnt från långt borta som brukar komma med flyg :D
Whatever, ska fortsätta se Lord of the rings ;DD
Ea

KOMMENTARER
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; aww tack ;*

2010-04-17 @ 13:31:18
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0