slut... :(

Jaha, då var PRAOn slut...

Idag fick vi bära ner allt vi dukat upp igår. De hade inte satt bort någonting!!! Mjölken var inte i bästa skicket kan jag säga...
Sen bar vi omkring lite bänkar på studioscenen. Och när vi var färdiga visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi satt och chillade i typ 20 min. Haadi satt med fötterna på stolen framför och jag frågade "Vad gör du om nån kommer in nu?"
Hon svarade typ "Vet int..."
"Om jag sku va du sku jag ta ner fötterna om nån kom in...."
Och just då kom nån in.
Haha flummit....
Nå, sen fick vi som uppgift att rita av ett gevär, som skulle användas som ritning till rekvisita... Med tanke på min 7:a i teckning gick det nu sådär.... Sen stack vi till skolan på lunch.
När vi kom tillbaka igen fick vi som uppgift att föra afficher och flygblad till olika platser, vi hade en lista. Vi gick till ca 15 av 30 ställen, i princip runt hela stan. Min fötter kändes grillade efter det..... Sen fick vi gå hem :)

 Jag vet, typ sämsta kvalitet på bilderna ever... Men de är tagna med min mobilkamera, och som syns, den suger....

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0