usch

Provet idag gick helt hemskt. Tja, jag får väl skylla migsjälv när jag inte läste så mycket. Whatever...

Jag har feber -.- Och jag som just var på galna dagar med Jontte och Molly. Och de köpte en smoothie åt mig från Arnolds. Yr som jag är idag glömde jag att tacka :O TACK!!!!! <33333 :))
Sen for vi till Stocka och tittade på skivor och dvd:n. Synda att vi slutat skolan så sen att jag måste sticka hem typ genast efter det.
På bussen bakom mig satt två finlandssvenskar och pratade, intressant diskussion. Lyssnade inte så noga men.... Det är alltid trevligt att höra lite svenska ;DDD
Sen hemma mäter jag feber och, ja... Få se om jag far till skolan imorgon. Jag dör knappast om jag stannar hemma, har fortfarande 2,5 seasons Robin Hood på datorn att kolla på ;DDD

Ska fixas ny design så fort jag och Ina hinner!!!

Vampire Diares idag <33333

Kram Ea


<3333

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0