<333

Nåja nu har jag övat på ord, och gjort lite andra läxor, och läst färdigt engelskan.

Sen har jag surfat lite efter nån mobil, som jag ska få i konfirmationspresent, och förälskade mig i denhär:
Nokia X6 8GB Azure

Jag måste bara säga: wow! Jag älskar den. Dööör om jag inte får den! Älskar färgen!! Och allt annat med den! 8 mb minne, woha! 5 megapixel kamera. Bra skärmupplösning (stod att det var HD på nån sida, inget om nåt sånt på de andra, så jag vet inte) <333 den är perfekt. :D Hahah, låter som en reklam. Utom priset. 300. Jaja, jag kommer inte få en ny mobil förren jag fyller 40 med tanke på det priset. 
'Ea


KOMMENTARER
Postat av: sstinaåströöm

Du har en fiin blogg. Kolla gärna in min också :)

2010-08-23 @ 21:00:52
URL: http://sstinaastrom.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0