blöh

Snart kommer mamma och pappa hem igen, jag har varit ensam hemma i mer än ett dygn nu. Och jag ock pappa har varit ensamma i två veckor.
Bra att mamma äntligen kommer hem igen, jag längtar efter rena kläder, satsad mat och nån som plockar bort allt jag och pappa lämnar efter oss xD
Frukostdisken från förra veckan som ingen av oss har orkat sätta in i diskmaskinen...? Hah.

Imorgon ska jag, Ina och Anna till Hanna och sova över. Det blir jättekul.
Dessutom ska vi till Sverige-båten också nångång, bara vi hittar ett veckoslut som passar alla. Och så ska vi vara över dan i Stockholm. Shopping, yeesss....


Bild jag tog i Nice från ett berg :)


Okej, Band Hero äger så totalt!!! Var med Molly hos Jontte igår och vi spelade i timmar :DD Jag sjöng och spelade trummor ibland. Vilket jag totalt sög på. Men inte lika mycket som jag sög på gitarr... Fattade typ inget x]]


VILL HA :DDDD

''Eah


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0