!?!?!?!

Okej. Vi säger såhär. Om jag av nån konstig anledning skulle måsta välja att bo med mamma eller pappa skulle jag från och med idag välja mamma.
Inte nog med att jag kom hem först 5 idag, sen har jag dessutom gjort läxor, fixat mat, plockat upp alla äppel som fallit, dammsugit hela huset och tvättat fågelbadet. Ingenting av detdär var frivilligt, utom läxorna!!! Sen försöker jag också ha ett liv. Och jag måste hinna i duschen ännu idag... Alltså seriöst? Tror pappa plötsligt att jag är nån... tjänare? Angst.

Har inte ens hunnit ringa mamma idag som jag borde för att fråga om Anna, Hanna å Ina kan komma och sova här på fredag. FAN!!

Nånni, nu ropar pappa igen. Todeels! Ea



Jag å Ina i Nice ;D Oj, vi hadd båda ganska rött hår då?

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0