Hehe

Okej, orkar inte sätta bilder :D För jag har inte ens min laptop med alla bra bilder!!!
Men vi ska se om jag hittar nån gammal?


Ojojoj kolla vad jag hitttade? Den första bilden jag och Ina någonsin tog typ? På typ 2an? 3an? Jag är sååå glad att både vi och bildkvaliteten har... ändrats. Haha x333
UPDATE av Ina:
Bilden är från 7an, så den är inte så gammal, men gud vad vi ser små ut :O
svar av Ea: den är INTE från sjuan, belive me! den e från (??!!) 6:an. Åhå.... (ja kollade datumet ;))


Jaja, och första bilden med min egen digikamera? Oj hjälp, hemska bild :D Hoppas verkligen jag inte ser ut sådär mera? Fast det är ändå på 7an (!?) Perus Inaah min :DDD


Sen jag och Inaah i Nice. Eller ja, här i Cannes (ni vet där det är filmfestival en gång i året)
UPDATE av Ina:
Jäätävä posee vi båda har :D


Halloween 2009 (?) :D

Nåjaa, detdär var ju nästan lite av min och Inas historia? Okej, tillslut, lite bilder av oss så att ingen får fel intryck av oss ;DD


perus...?


Oj.... Normalt?? Skulle inte tro det :))
UPDATE av Ina:När man är trött och har tråkit ui ett tält kan resultatet se ut så här :)


Vacker <3333 Älskar dig forevaahhh <33

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0