I'm back!

Yeah, äntligen tillbaka i cilivisationen igen. Har varit då ca 2 veckor på vår stuga. Natte var oxå där en vecka <33 Vi hadd jättekul.
Såå jag har simmat, solat, slappat. Ätit glass. Simmat lite mer. Spelat kort så jävla mycket...

Idag var jag och simmade med Ina till Kuppis. Det är så varmt ute! Vi var i vattnet i 2,5 timmar... Sen när jag cyklade hem blev jag genomsvettig igen... Typiskt.

Ina, jag läste din lista över snyggaste killar och måste säga att jag inte håller med. Jag vet inte ens vem hälften av dem är? Så jag gör en ny, förbättrad version! ;DD

1. Nå där håller jag med Taylor Lautner. Jag tror alla vet hur han ser ut, orkar inte leta fram nån bild.

2. Hmm...  Kanske Aaron Johnson? Jättesöt!!!


3. Okej, dethär är ju svårt. Nååå Zac Efron. Typ? xD

4. Okej, nu är jag säker. Jonas Armstrong. Den hetaste Robin Hood som någonsin funnits? Definitivt.


5. Handär Alec-typen i New Moon. x]]

Kunde säkert hålla på hur länge somhelst men... Måste gå och äta nu. take care!!
Eaa


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0