;P

Nå jag hann visst skriva idag.

Nu har jag lackat naglarna. Orkade inte satsa, satt bara enkelt guldglittrade.

Var somsagt just på konfirmationsövning, vi prövade albor, beställde foton till imorgon. Sen gick vi lite igenom när vi ska gå fram till altaret och när vi ska stå upp osv. Jag vet att jag kommer glömma bort detdär med att inte sätta mig innan alla kommit fram till sina platser.

Önska mig lycka till imorgon! Take care, ''Ea


Okej, här blir jag alltså konfirmerad imorgon :) (bild från google ;))

KOMMENTARER
Postat av: "novala"

Jättehärlig blogg! Kolla gärna min också :D

Om du gillar den och om du har bloglovin kanske vi kan

följa varandra?



Tack<3

2010-08-28 @ 21:25:12
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0